sms berichten opvragen

gretaV
Topic Starter

sms berichten opvragen

#1 , 14 jun 2015 23:42

Mijn zus haar man had een vermoeden dat ze vreemd ging en heeft een uitprint van haar sms-verkeer aan haar getoond. Kan dit zo maar? Ik zou niet weten hoe hij dit heeft kunnen bemachtigen. Geen enkele provider geeft aan gelijk wie sms-verkeer op papier, of heb ik het mis?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 14 jun 2015 23:46

Uitgeprint via pc? Bluetooth en wifi laten dit met de juiste software draadloos toe.

Vely

#3 , 15 jun 2015 06:12

Geen enkele provider geeft aan gelijk wie sms-verkeer op papier, of heb ik het mis?
Mijn gsmfactuur geeft een gedetaileerd overzicht van mijn sms en belverkeer (nummer v/d ontvanger, tijdstip, duur voor gesprekken, de prijs per gesprek/sms,...)
als hij toegang heeft tot de factuur ... (die van mij staat online en ik gebruik hetzelfde paswoord voor verschillende sites dus geen moeilijke opdracht voor mijn partner )

Reclame

JPV
Juridisch actief: Ja

#4 , 15 jun 2015 08:50

Mijn zus haar man had een vermoeden dat ze vreemd ging en heeft een uitprint van haar sms-verkeer aan haar getoond. Kan dit zo maar? Ik zou niet weten hoe hij dit heeft kunnen bemachtigen. Geen enkele provider geeft aan gelijk wie sms-verkeer op papier, of heb ik het mis?
ik denk dat die print van haar sms-verkeer het minste probleem voor je zus zal zijn. Juridisch mag het mogelijks niet, maar als er effectief overspel aangetoond is, denk ik dat geen rechter daar een probleem van zal maken...

Er zijn zoals gezegd tientallen manieren om aan het SMS-verkeer te komen? Als de inhoud van de berichtjes mee op die print staan, zal de provider er voor niks tussenzitten.

Terug naar “Privacy-bescherming”