Gedomicilieerde personen op adres

jozefa
Topic Starter

Gedomicilieerde personen op adres

#1 , 06 jan 2016 12:45

Als eigenaar van pand wil ik weten wie er gedomicilieerd is op dit pand

Heb politie geraadpleegd maar die mogen het niet zeggen

Huur wordt niet betaald er zitten voor mij onbekende mensen in mijn gebouw en bvba s

Waar kan ik terecht ?

Bedankt voor antwoord

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 jan 2016 14:49

Met een kopie van de huurovereenkomst naar dienst bevolking van uw gemeente stappen n het daar vragen.

artemis

#3 , 06 jan 2016 15:33

Hier heeft de dienst Bevolking mij dat zelfs telefonisch meegedeeld. Mijn heeft me zelfs eens een volledige bewonersfiche doorgemaild.
Vraag in elk geval naar een bewonersfiche, dan krijg je niet alleen de namen, maar ook hun geboorteplaats en -datum, inschrijvingsdatum op het adres ook.

Reclame

jozefa
Topic Starter

#4 , 06 jan 2016 17:29

dat is het tegenovergestelde dat politie mij gezegd heeft

zij hebben mij gezegd dat de wet op privacy hun verbied om deze gegevens te verstrekken en dat enkel een advokaat deze kon bekomen

jullie zijn fantastisch om mij zo te helpen, morgen naar gemeentehuis! dank u wel

artemis

#5 , 06 jan 2016 18:57

Als eigenaar/verhuurder heb je altijd het recht om te weten wie er domicilie heeft in uw eigendom. Ook bv of een ex-huurder/bewoner zich wel uitgeschreven heeft kan je opvragen.
Politie is niet het aanspreekpunt wat dit betreft, die moeten hun informatie ook bij Bevolking halen.

Terug naar “Privacy-bescherming”