Problemen met gemachtigd opzichter

Janneke60
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Problemen met gemachtigd opzichter

#1 , 17 mar 2016 10:46

Beste,

Ik voel me geviseerd door een gemachtigd opzichter aan de school. Hij heeft continu commentaar op mij, en toen ik onlangs verkeerd geparkeerd stond kwam hij met een fototoestel naar mijn auto om een foto te nemen van de auto. Hij zei erbij, voor in mijn dossier. Echt gek.. En al had ik daar niet moeten staan, vind ik zijn gedragen wel pesten.

Kan ik hier een klacht voor neer leggen? Mag een gemachtigd opzichter zoiets doen?

Alvast bedankt voor uw reactie

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 17 mar 2016 11:10

Als u verkeerd geparkeerd staat, is zijn commentaar natuurlijk wel terecht. Als u herhaaldelijk fouten maakt aan de schoolomgeving, is dit niet pesten, maar de veiligheid van de kinderen garanderen.

Betreffende de foto's, als hij enkel uw auto fotografeert om de politie te verwittigen van uw inbreuken, is hij volgens mij nog net binnen de grens van zijn bevoegdheden bezig.

Reclame

Terug naar “Privacy-bescherming”