buur loopt rond met privé documenten

beanie
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

buur loopt rond met privé documenten

#1 , 06 jul 2016 10:25

er is al enige tijd onenigheid tussen mij en mijn buur. Zijn naar het vredegerecht geweest, zonder enig resultaat van verzoening. Nu op de zitting liet hij aan de rechter documenten zien die prompt geweigerd werden. Nu loopt hij met deze documenten bij iedereen om toch zijn gelijk te halen. Ik zelf weet niet wat er in die documenten staat. Mijn vraag is wat kan ik daar tegen en beginnen. :?: :?:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox

#2 , 06 jul 2016 10:49

Aangezien u niet weet wat er in de documenten staat kan u er niks tegen beginnen. Zolang uw buurman niet in het domein van laster en eerroof komt, doet hij niks illegaals.

beanie
Topic Starter

#3 , 06 jul 2016 16:49

Maar hoe komt het dan dat ik van dan door de mensen die ze gelezen hebben woord gemeden en soms bespot

Reclame

eylis

#4 , 06 jul 2016 16:56

Gemeden worden is op zich geen probleem, en ook erg vaag om vast te stellen. Mensen hebben soms gewoon geen zin meer om met iemand contact te hebben, dat zou u zich eigenlijk niet moeten aantrekken. Maar mensen die u bespotten: bedoelt u daar dan uitschelden en beschuldigen mee? En hoe weet u dat ze deze "privédocumenten" gelezen hebben? Hebben ze u dat zelf gezegd? dan had u mischien kunnen vragen over welke documenten dat het ging. Ik neem aan dat het privédocumenten van de buur zelf zijn? Daar is eigenlijk ook niets mis mee als ze van hem zelf zijn?

TheJudge007

#5 , 06 jul 2016 17:32

Maar hoe komt het dan dat ik van dan door de mensen die ze gelezen hebben woord gemeden en soms bespot
Omdat ik denk dat huurders meestal watjes zijn die er alles zullen aan doen om een wit voetje bij hun verhuurder te halen.

LeenW

#6 , 06 jul 2016 17:43

Daar kunnen verschillende redenen voor zijn..

beanie
Topic Starter

#7 , 06 jul 2016 18:49

is daar dan niets aan te doen via de privacy commissie

sloeberken

#8 , 06 jul 2016 18:53

Om te beginnen moet je bewijzen verzamelen voor je iemand kunt betichten. Vermoedens zal niemand aanvaarden.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

eylis

#9 , 06 jul 2016 18:57

documenten die de persoon in kwestie bezit, zijn van hem. Als u die zelf aan hem gegegeven hebt, mag hij daar eigenlijk mee doen wat hij wil. hij mag ze tonen aan iemand anders en er over praten ook. Als het een contract tussen u beiden is, mag hij dat ook tonen aan iemand anders. Als u nu eens duidelijk zou willen zijn over wat voor soort privédocumenten het gaat, kunnen we misschien beter helpen. Maar dit verhaal is echt te vaag...

Terug naar “Privacy-bescherming”