hallo
ik heb eens een vraagje en het klinkt misschien dom, maar ik begin nu wel te twijfelen.
Ik heb een kindje van nu bijna 3 jaar en ik ben niet meer bij men ex-vriend, die de vader is van men kind.
We zijn al geregeld door gerechtelijke stappen moeten gaan en hij doet nog steeds moeilijk voor het onderhoudsgeld en de rechten om zijn kind te zien.
Ik heb er niks op tegen dat hij zijn kind wil zien maar telkens als het zijn weekend is of zijn week in de vakantie, heeft hij altijd een excuus, "Ik moet werken of ik ben niet thuis" Hij komt zelden zijn kind ophalen en daardoor moet ik dat laten vast leggen door de politie.
Hij moet ook onderhoudsgeld betalen en soms betaald hij die en dan weer niet, nu heb ik het laatst mijn onderhoudsgeld ontvangen maar niet het volledige bedrag.
Hij moest mij 210 euro betalen en ik kreeg maar 160 euro. In zijn mededeling zette hij, en ik quote " Onderhoudsgeld Juli en augustus met afhouding kledij.
Kan dit zomaar???
Ik ben niet wettelijk verplicht om hem kledij mee te geven en als vader zie je toch dat je alle nodige middelen in huis hebt als je je zoon op bezoek krijgt.
Ik weet geen raad? Kan hij dat zomaar zelf bepalen???
help ons aub