hallo,
ik ben 28,en mijn vader is onlangs getrouwd met mijn ex waar er ook nog een kind van mij bij loopt.nu zij nam de pil in de tijd,dus ben ik"niet"verantwoordelijk"maarja,tis wel mijn"zaad"jammer genoeg.ik zie dat kind niet,en heb er geen intresse in,heb mijn gezin nu,eerlijk en betrouwbaar.
nu ik betaal dus alimentatie aan mn ex voor dat kind,maar het behoord ook aan mijn vader toe aangezien ze getrouwd zijn en we ervan uitgaan dat ze een gezamelijke rekening hebben(geld samen beheren)
ik heb altijd al van aan mijn 1 jaar in instellingen gezeten,heb mijn vader in geen jaren gezien,mijn moeder ook niet,maar daar gaat het ondertussen terug beter mee.
nu mijn vader heeft nooit alimentatie moeten betalen en ook nooit niet verplicht geweest,maar ik voel mij zo in de steek gelaten door hem.hij heeft gemaakt dat ik in een instelling terecht zat.
kan ik onderhoudsgeld vragen of alimentatie voor die periodes,want "ouders "mogen hun kinderen niet ten onder doen?of ben ik al te oud voor dit te kunnen bekomen
met vriendelijke groeten