Tuin ophoging

Tijgerke
Topic Starter

Tuin ophoging

#1 , 24 sep 2010 12:41

Beste,

Mijn buur heeft zijn tuin opgehoogd tot 40 à 45 cm boven straat niveau en dit terwijl hij slechts een vergunning heeft om 10 cm op te hogen (gecontroleerd op de gemeente). Hij heeft echter mijn houten tuinhuisje daardoor in de grond gezet. Wat zijn mijn opties indien hij dit euvel weigert te verhelpen ( Zorgen dat het hout van mijn tuinhuisje 5 à 10 cm boven de grond uitsteekt ).

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 24 sep 2010 12:53

Hij heeft echter mijn houten tuinhuisje daardoor in de grond gezet.
Op uw terrein mag hij niet ophogen. Hij moet ook voorkomen dat tengevolge van de ophoging water naar uw perceel stroomt.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Tijgerke
Topic Starter

#3 , 24 sep 2010 13:34

1 muur van mijn tuinhuisje staat tegen de scheidingslijn aan, vandaar dat hij die muur een drietal centimeter in de grond gezet heeft. zogezegd om de betonnen fundering niet te zien.

Reclame

roharro

#4 , 24 sep 2010 19:56

1 muur van mijn tuinhuisje staat tegen de scheidingslijn aan, vandaar dat hij die muur een drietal centimeter in de grond gezet heeft. zogezegd om de betonnen fundering niet te zien.
Een tuinhuisje mag niet op de scheidingslijn staan.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Tijgerke
Topic Starter

#5 , 25 sep 2010 17:32

mijn tuinhuisje staat met stedebouwkundige vergunning tegen de scheidingslijn aan.

Terug naar “Andere”