Voorlopig ambtelijk geschrapt, nieuw reispaspoort nodig

paspoortvraagje
Topic Starter

Voorlopig ambtelijk geschrapt, nieuw reispaspoort nodig

#1 , 10 okt 2010 17:19

Door omstandigheden staat bij mijn vorige domicilie adres een voorlopige ambtelijke schrapping en kan ik mijn nieuwe domicilie pas binnen ongeveer anderhalve maand pas opnieuw ergens laten inschrijven. Ik heb wel een nieuw reispaspoort nodig (oud vervalt deze maand en moet bij het binnenkomen in het buitenland nog 6 maanden geldig zijn) om familie te bezoeken buiten de EU binnen enkele weken. Zal ik een nieuw paspoort krijgen in de gemeente waar ik laatst gedomicilieerd stond of zullen ze moeilijk doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Juridisch actief: Ja

#2 , 10 okt 2010 18:35

U zal geen paspoort krijgen in uw oude gemeente.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 okt 2010 18:22

Volgens de letter van de wet zal u zich EERST in regel moeten stellen alvorens u een nieuw document kan krijgen.
Volgend de geest ook hoor

De overheid is niet verantwoordelijk voor uw stommiteiten. Die zal u eerst zelf moeten oplossen.
Mocht u nog openstaande 'zaken' hebben met de overheid zal je die ook in orde moeten brengen.

En het zal geen 'voorlopige' schrapping zijn maar een VOORSTEL ambtelijke schrapping ... in dat geval maken dat je DADELIJK dus maandagmorgen om 8 uur bij uw wijkagent staat of contact opneemt.

Reclame

Terug naar “Andere”