U woont daar en bent er ingeschreven.
Niemand kan u zonder vonnis van de vrederechter buitenzetten.
Indien uw ouders dat willen zullen ze na het vonnis een deurwaarder moeten aanstellen om u wettelijk buiten te zetten.
Trouwens uw ouders moeten u nog steeds ondersteunen indien u geen eigen inkomen hebt of nog aan het studeren bent.
Indien u minderjarig bent is dat zo wie zo het geval.
Naar politie gaan en deze kunnen de ouders verplichten u terug binnen te laten gezien u daar nog woont.
Zij verlenen u de 'sterke arm'
U zal dan maandag ook uw ouders aangetekend in gebreke moeten stellen en direct hen via vrederechter laten dagvaarden.
Niet vergeten langs het ocmw te gaan.
PS natuurlijk ook niet zonder belang ... waarom ben je buitengezet?
Fransiscus :
Ik ben niet meer minderjarig, ben 24 en heb een peuter van 1j3m.
Ik heb reeds zelf een huis, maar ben nog niet "verhuisd"
Momenteel ben ik daar ingetrokken met wat ik heb (niks dus), alles staat nog in mijn ouderlijk huis.
De reden waarom ik moest vertrekken :
Mijn vriend en ik zijn bij mijn ouders ingetrokken wegens mijn zwangerschap. ik moest platliggen en daar zij veel thuis waren was dit handig.
Moet wel gezegd worden dat mijn vriend en mijn zus NIET overeen komen. Om hier een oplossing op te bieden heeft mijn vriend mijn zus steeds "links" laten liggen.
na de bevalling zijn we nu nog een jaartje gebleven maar het bleef niet boteren tussen mijn vriend - zus.
Zaterdagochtend was mijn zus 'alweer' zoveel herrie aan het maken dat mijn zoontje, na ook al de nacht, niet kon slapen van het lawaai.
na een opvliegende vraag om het stiller aan te doen hebben mijn ouders bij het opstaan mijn vriend gezegd dat het zo niet verder kon en we moesten vertrekken.
Bij mijn benedenkomst werd dit "vertellen" een ruzie en hebben ze ons aan de deur gezet zonder iets.
Bij mijn "ophaling" enkele uren laten van wat spullen werd alles nagekeken en werden reeds bepaalde zaken "vernietigd (op grond gooien...)
Dat was het :p, mijn vriend mag alleszins helemaal niet binnen, maar om te verhuizen heb ik hem wel nodig... Ben een vrouw en zware delen van de peuter kan ik onmogelijk dragen. Op hulp dien ik niet te rekenen.
Blijft de rest van je commentaren nog van toepassing?
Alleszins probeer ik het zondagnamiddag nog eens, anders haal ik er de politie bij.
Alvast bedankt!
groetjes