Onderhoudsgeld

Ronny briers
Topic Starter

Onderhoudsgeld

#1 , 27 mei 2011 15:28

Ik heb 11 jaar een relatie gehad met een vrouw en hebben samen een dochter die ik laat ons duidelijk zijn erkend heb als mijn dochter en zij draagt ook mijn naam. Ik heb echter met deze vrouw nooit onder hetzelfde dak gewoond. Nu komen we aan het onderhoudsgeld toe. Voor de bereking mogen alle inkomsten gebruikt worden, ten gevolge van een werkongeval trek ik invaliditeit (volledige verlamming van de arm, ik heb het heel moeilijk dat een invaliditeit bij mag gebruikt worden voor de berekening ervan. Ik blijf intussen wel dagelijks met de pijn zitten en het verlies (kan niets met de arm noch hand doen)van deze zitten. Zijn er mensen die in hetzelfde schuitje zitten of mensen die hierover enige kennis hebben, want ik vind het eigenlijk ongehoord dat dit mag gebruikt worden voor onderhoudsgeld.

Mvg
Ronny

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding