#14 , 30 aug 2011 19:23
Sinds een aantal maanden heb ik een relatie. : leeftijd van partners .... is bepalend voor de antwoorden.
Toen ik de eerste keer bij hen thuis was, lag ik blijkbaar in hun zetel (wat niet zo was), en er zijn nog een heleboel aantal dingen die zij zeggen die op niets slaan. : relevantie
Mijn vriend en ik wilden een weekendje naar zee gaan. minderjarig : toestemming ouders en indien leeftijdverschil tss u en vriend te groot mogelijk strafbaar .... meerderjarig vrije keuze
moeder had al zijn geld van zijn rekening en spaarboek genomen: : indien minderjarig mag en kan niet enkel de opbrengsten ( moeder vermoedelijk volmacht maar dan nog terugvorderbaar ... indien meerderjarig kan en mag het gewoon niet ( volmacht zelfde antworod)
aangeven bij politie als vermist (ze wist wel waar hij ging zitten en hij is meerderjarig) : Valse aangifte is strafbaar .... normaal zal het parket daar niet mee kunnen lachen ( als het bewijsbaar is).
Als hij vertrok met mij naar zee, moest hij niet meer naar huis komen kan niet indien ouders kind buiten willen zullen ze via (vrede)rechter moeten passeren
Als gevolg hiervan ging ik niet meer binnen bij hen thuis (ook mijn ouders zeiden dat ik dit beter niet deed, want ze denken dat ze in staat zijn om mij een rammeling te geven). Mijn vriend mocht wel nog naar hier komen. : denken is vrij in ons land doen is iets anders.
Als uw vriend een eigen kamer heeft kunnen/mopgen de ouders niet weigeren u binnen te laten gezien het ZIJN kamer is ..rest van huis is iets anders
Dat hij zijn vrienden moest laten vallen voor mij. Wat absoluut niet klopt, wij zaten wekelijks bij zijn vrienden, die uiteindelijk ook mijn vrienden werden. Mijn ex heeft dit ook bevestigt in een sms dat ik dit nooit gezegd heb.: roddel en als dusdanig niet strafbaar
Hij bonkte op de ruit van mijn auto (geen schade) "kom uit die auto" kiezen volgens hem:
ofwel ging ik mee naar binnen om te fwel zag ik mijn vriend niet meer. , ... indien geen schade geen strafbaar feit
tegen mij, dingen te zeggen over mij die niet waar zijn (zoals dat mijn ex zijn vrienden niet meer mocht zien) : kan dat niet zeggen gezien vriend meerderjarig? en dingen die niet waar zijn zou kunnen laster een eerroof zijn MAAR dan moeten het wel ZEER specifieke zaken zijn in een bepaalde context.
Ik heb alles opgenomen met de dictafoon van mijn gsm. : wettelijk perfect in orde gezien u uzelf toestemming hebt gegeven om het gesprek op te nemen.
Ik kan hier echt niet meer tegen, al die leugens en kinderachtige toestanden Leugens zijn op zich niet strafbaar.
Kan ik hiervoor klacht neerleggen bij de politie? ..Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid en met de gegevens die u geeft zeg ik met mijn ervaring neen.
Hret feit dat er later iets zou kunnen gebeuren is GEEN redenl
Mijn vriend kreeg namelijk tot 3 jaar geleden slagen van zijn vader (en geen klets, echte slagen, lip lag open enz.) voor onbenullige dingen (boekentas kwijt).: hoe oud was vriend dan en wat heeft moeder gedaan of uw vriend?? ttz is er dan aangifte gedaan.
Gezien situatie graag iets meer info desnoods via pb aan mij.