Info vertaling vonnis

Dario2002
Topic Starter

Info vertaling vonnis

#1 , 28 dec 2014 11:41

Betreft vonnis erkenning vaderschap

Ik wou horen of jullie mij kunnen helpen want heb het internet reeds rond gezocht maar vind hier niets over.

Ik en mijn ex zijn dus reeds voor de rechtbank geweest. Nu heb ik hiervan het vonnis in de bus gekregen.

Ik snap alles behalve dit.
Wat bedoelen ze met: overmaking van stukken door partijen

Beveelt partijen om een geïnventariseerd dossier met alle relevante stukken aan de deskundige over te maken en dit uiterlijk 8 dagen voor aanvang van de werkzaamheden van de deskundige

(Ik heb bericht gekregen van het uza, wanneer ik mag langskomen voor de DNA test, is het dit document dat ik moet doorsturen??)

Algemeen:

Het eindverslag binnen de drie maanden neer te leggen vanaf de datum van de kennisgeving van dit vonnis en voorzien van alle vermeldingen en eedformule.

En naar waar moet ik dit allemaal opsturen? Vonnis was in Antwerpen, naar daar opsturen tav die rechter die het vonnis heeft uitgesproken?

(Heb helaas geen advocaat)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 dec 2014 13:00

De rechtbank heeft een deskundige aangesteld om een DNA-test te doen?

Is die deskundige verbonden / tewerkgesteld bij UZA en heeft hij u uitgenodigd voor die test? Dan moet u hem vooraf geen stukken overmaken. Er zijn in principe geen stukken nodig. De deskundige zal de test (laten) doen en dan een verslag opmaken. Het eindverslag wordt door de deskundige naar de rechtbank opgestuurd. Dat moet u ook niet doen. U krijgt daarvan kopie. Als het verslag neergelegd is kan u een conclusie neerleggen en daar vragen om de zaken te laten vaststellen met toepassing van art. 748 Gerechtelijk Wetboek (conclusietermijnen en vaststelling rechtsdag).

Dario2002
Topic Starter

#3 , 28 dec 2014 18:17

Er is idd een deskundige aangesteld en ik heb van deze zelf ook reeds de uitnodiging gekregen.

Vriendelijk bedankt voor de info

Reclame

Terug naar “Andere”