Dag allen!
Ik zit met het probleem dat ik volledig niet overeen kom met mijn familie. (moeder, broer, zus tantes en nonkels)
Mijn echte vader is op mijn 2jaar overleden, zelf ben ik nu 30, ik heb een stiefvader maar dat is geen wettelijke voogd, dus voor de staat is hij een vreemde man voor mij. Maar er zijn al jaren ruzies tussen mij en mijn familie en ik vrees dat dat nooit meer in orde gaat komen. Zelf heb ik een vriendin en samen hebben wij een 2.5 jarig dochtertje. Ik heb nogal een risicovol beroep en ik zou graag mezelf willen wettelijk willen ontbinden met mijn familie zodat er ooit iets met me gebeurt, en ik zelf niet meer bekwaam ben om zelf te beslissen, dat alle beslissingen door mijn vriendin kunnen genomen worden. Wij zelf zijn al geen voorstander voor het huwelijk, want ik begrijp dat je trouwt en iemand van ons is niet meer bekwaam om zelf te beslissen, dat de eindbeslissingen naar haar of mij gaat. Begrijp me niet verkeerd wij zien elkaar ontzettend graag! Nu heb ik dit al eens opgezocht en zo zag ik dat je je wettelijk niet kan ontbinden van je eigen familie. Is dat zo, en in geval van wel hoe kunnen wij zonder te trouwen ervoor zorgen igv het ergste dat alle beslissingen bij haar terecht komen?
Alvast bedankt!!