Inform dringend Verlengd minderjarigheid !!!!

melleke162
Topic Starter

Inform dringend Verlengd minderjarigheid !!!!

#1 , 11 feb 2015 17:01

Hallo mijn vriend is verlengd minder jarig verklaard
We zijn momenteel bezig met de advocaat om de procedure te
Veranderen naar voorlopig bewindvoering maar het duurt lang voor we
De testen mogen doen hij woont nu al 3 à 4 maand bij mij hij mag van advocaat
Maar zijn ouders zijn er radicaal tegen dat hij bij mij is we zijn nu al 1 jaar en en 3maand samen
Maar zijn ouders willen dat niet ik heb nu momenteel een aanklacht tegen mij lopen ik word verdacht
Van aanranding en verkrachting van verlengdminderjarigheid ( mijn vriend dus ) maar mijn vraag is nu wat ik er aan
Kan doen en of mijn vriend bij mij mag wonen volgens advocat mag het zolang hij niks verkeerd doet
Hij wil dus niet naar huis hij wil bij mij blijven van mij mag het dus maar dan is er tegen stribbeling van zijn 'moeder wat
Kan ik nog doen om hem niet terug naar daar te sturen ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik heb al heel
Het internet door zocht maar ik vind niets we worden altijd van een naar andere buro gestuurd wat kunnen we
Nu nog doen vriendelijke groeten Melanie en Robbe

Ps we zijn ten ijnde raad

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
melleke162
Topic Starter

#2 , 11 feb 2015 20:16

Was dus Inorm dringend in plaats van inform tegen vrijdag zou ik antwoord willen mocht iemand me kunnen helpen
Is echt dringend

JPV
Juridisch actief: Ja

#3 , 11 feb 2015 20:45

ben je al in contact geweest met een CAW?

Trouwens: Je kan niet verwachten/eisen dat je op 3 uur tijd veel antwoorden van vrijwilligers krijgt, wij hebben (soms) ook een ander leven.

Reclame

melleke162
Topic Starter

#4 , 11 feb 2015 22:22

Ja ik ben al naar caw ik ben al bij twee advocaten geweest en in justitie huis en slachtoffer hulp
En vredegerecht 5 keer

Terug naar “Andere”