bij uitspraak van een vonnis van mei verleden jaar, was ik er toe verplicht om de helft van de buitengewone kosten van mijn zoon te betalen die in september universitaire studies heeft aangevat.
ik betaal maandelijks 125 euro en mijn ex ontvangt 217 euro kinderbijslag.
mijn zoon had een beurs ontvangen van 3253 euro. hij moest 3000 euro naar zijn moeder terug storten.zelf heeft mijn zoon 1423 euro uit eigen zak betaald. mijn ex vrouw stuurt nu via haar advokaat dat ik 1385 euro bovenop moet betalen.zij heeft enkel een geschreven blad bij haar advokaat binnen gebracht waar zij zelfs kosten voor voeding, een bril etc opzet.dit allemaal zonder kopies van uitreksels.wat ze wel doet is alle rekeningetjes die mijn zoon heeft betaald inbrengen alsof ze hetzelf betaald heeft.het enige dat ze wel betaald heeft, is het kot en de inschrijving van 80 euro.dat maakt dat er nog overschiet van de beurs.eten, kleding,etc...daar dient kinderbijslag toch voor?mijn zoon zou nu via gerechterlijke weg zelg het kindergeld en het onderhoudsgeld willen opeisen.hij komt daar ruimschoots mee toe volgens hem