hey,mijn man heeft 5jaar geleden een one night stand gehad.zij had toen een relatie,na 2.5jaar liet ze hem weten dat ze dacht dat het kind van hem was,maar verder niets.nu in mei krijgen we een dagvaardiging voor het erkennen van vaderschap.dus er word morgen een dna test gedaan opgelegd door de onderzoeksrechter.nu heb ik fotos gezien van de kleine en hij is denk ik wel van hem.ze wil dat hij hem erkent indien de test positief is maar wil niet dat er enig contact is met de kleine????!!!!!waarom doet ze dit dan?de advocaat is van overtuigd dat ze dit doet om allimentatie te eisen,kan dit dan zomaar met terugwerkende kracht?ze moet toch beseffen dat ze dan de deur openzet voor een omgangsregeling.waarom wachten tot het ventje 4 jaar is?heel bizar allemaal.ze wil haar zoon het recht ontnemen zijn vader te leren kennen maar wil wel een erkenning?wat zijn de gevolgen indien de dna test positief is?wie draait er op voor de kosten?
Indien ze allimentatie wil moet ze hem terug voor het gerecht trekken dus weer extra kosten.wie kan me helpen?alvast bedankt