Heb nog een bijkomende vraag. Ondertussen is er een sociaal onderzoek geweest. De sociale werkster had blijkbaar alleen maar oren naar wat mijn ouders te zeggen hadden, hoorden het onze wel aan, maar negeert het compleet. Mijn ouders eisen nu een volledige dag in de maand en een paar opeenvolgende dagen in de vakantie. Volgens die maatschappelijk assistente zien de kinderen daar geen problemen in, maar als ik hen daar over aanspreek, vallen ze uit de lucht en zeggen dat ze dat er alleen maar sprake was van die dag en niet van die paar dagen, want dat zien ze NIET zitten.
Graag zou ik toch dat contact willen vermijden. Dus nu komt mijn vraag: Als ik naar het buitenland (waar geen grootouderrechten zijn) verhuis, voor het vonnis wordt uitgesproken, verplaatst de rechtszaak zich dan? En als dat niet zo is, kan ik vragen om een nieuw onderzoek, door een meer neutraal persoon (heb met deze wat problemen gehad omdat ik me niet wilde laten dwingen tot een afspraak; ze vroeg zelfs of ik de kinderen hun hobby niet een keer kon overslaan).?
Alvast bedankt!