adres nog niet gewijzigd

laura'ke
Topic Starter

adres nog niet gewijzigd

#1 , 23 jan 2010 15:14

hoi,

ik ben sinds een paar maanden bij m'n vriend ingetrokken maar wegens omstandigheden heb ik mijn adres nog niet gewijzigd! dat staat dus nog bij mijn ouders
nu m'n vraag; kan het feit dat mijn adres nog niet veranderd is een probleem zijn bij het solliciteren voor een job?

groetjes laura'ke

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 jan 2010 19:02

Waar woonde u vroeger - bij ouders ... dan zal bezorgen post niet zo'n probleem zijn.
Als u echter een appartement huurde en daar nu weg bent zonder adreswijziging tja dan zal al uw post gedurende die periode terug naar afzender zijn. Dat kan wel problemen geven vb kiesbrief- brief om te zetelen- brief van belasting - briefje van gemeente inzake uw nieuw adres - dagvaarding om te verschijnen wegens inbreuk bevolking - en het vonnis (veroordeling) - niet meer in orde met RVA-VDAB - uw SIS kaart die binnenkort niet meer werkt enz... enz
Dus asap naar gemeente om dit in orde te brengen

laura'ke
Topic Starter

#3 , 24 jan 2010 21:47

ik woonde vroeger bij m'n ouders

Reclame

Drone

#4 , 24 jan 2010 22:46

ik woon alleen, mijn domiciliering staat ook nog op het ouderlijk huis, post ga ik elke week wel eens voor zien.

mijn werkgever heeft ook mijn huidig adres en stuurt loonbrieven ook naar dit adres.

geeft daar iemand om dat u domiciliering nog bij u ouders staat? neen, niet echt.

roharro
Juridisch actief: Ja

#5 , 24 jan 2010 22:56

ik woon alleen, mijn domiciliering staat ook nog op het ouderlijk huis, post ga ik elke week wel eens voor zien.

mijn werkgever heeft ook mijn huidig adres en stuurt loonbrieven ook naar dit adres.

geeft daar iemand om dat u domiciliering nog bij u ouders staat? neen, niet echt.
Zolang daardoor geen sociale/fiscale fraude ontstaat en u steeds bereikbaar blijft is de kans quasi onbestaande dat u daarmee in de problemen komt.
Helaas wordt domiciliering dikwijls gebruikt om sociale/fiscale fraude te plegen. En dan zijn straffen niet uit te sluiten.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Andere”