Hallo, ik heb hier al meermaals een rubriekje geplaatst, daarin stond dat ??n van mijn 2 dochters na 4 jaar bij mij woont, permanent. Nu mijn zaak is nog altijd lopende bij de Jeugdrechtbank. In juni was er nog een zitting en toen woonde zij al een paar weken bij mij (mijn ex-man was hierop niet aanwezig). Nu heb ik gisteren het tussenvonnis gekregen, daarin werd beslist dat er nog maar eens een sociaal onderzoek moet plaatsvinden (het derde), eind november, en dat de zaak in december terug voorkomt. In dit tussenvonnis staat verkeerdelijk vermeld dat ik met beide dochters terug contact heb, dit is niet zo, de oudste woont dus bij mij, de jongste zie ik nog steeds niet en woont bij haar vader.
Haar vader heeft van al die maanden het kindergeld ontvangen voor de oudste en weigert mij dit door te storten.
Bestaat er geen manier om dit allemaal veel sneller doen te gaan, en kan ik dit tussenvonnis laten veranderen zodat de situatie er juist in staat opgetekend, zodanig dat ik later eventueel het kindergeld kan terugeisen evenals de studietoelage ...