3 jaar na verhuis deurwaarder aan nieuw adres

mava105
Berichten: 22868
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Re: 3 jaar na verhuis deurwaarder aan nieuw adres

#16 , 20 aug 2010 16:26

Toch eigenaardig dat de meter niet werd afgelsoten. Als ik het goed begrijp werd er gedurende 3 jaar geen waterverbruik betaald. Normaal zou de watermeter dan al lang moeten zijn afgesloten. Kan je de watermaatschappij geen nalatigheid verwijten?
Na hoeveel tijd sluiten ze normaal de meter af, of hangt dit af van het totale bedrag van de schuld.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
beerke6
Topic Starter
Berichten: 14

#17 , 23 aug 2010 11:23

dat begrijpen wij ook niet, dat al die tijd het water niet is afgesloten...
We gaan nu proberen te achterhalen wie de volgende huurder zijn en dan hopen dat ze alsnog ene deel willen betalen!

mava105
Berichten: 22868
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#18 , 23 aug 2010 15:27

In ieder geval watermeter onmiddelijk laten afsluiten en verzegelen. De huidige huurder moet hem dan maar opnieuw laten openen als hij water wil, of dacht je te wachten totdat er een oplossing was wie welk water gaat betalen.

Reclame

beerke6
Topic Starter
Berichten: 14

#19 , 24 aug 2010 15:37

Nee hoor dat zei ik toch, wij gaan ervoor zorgen dat nu alles betaald is aan de maatschappij en dat alles wordt afgesloten.

Terug naar “Andere”