Ik word 26 mijn vriendin 21 dys oud genoeg dacht ik zoJac? hoe oud is de moeder en hoe oud bent u?
Centrum kind en gezin????
Wat is daar meer aan de hand wat er niet wordt geschreven?
Ik word 26 mijn vriendin 21 dys oud genoeg dacht ik zoJac? hoe oud is de moeder en hoe oud bent u?
Sorry voor hey kate antwoore heb het tamelijk druk de laatste tijd, zodus ik ben bijna 26 en mijn vriendin bijna 21 anders is er kiets aan de hand... juist dat mijn vriendin een papier onder dwang moest tekenen van haar moeder dat ze het kind kon hebben als ze op eigen benen kan staan.... maar dit papier is niet gewettigd en is op het moment van de uitzetting, niet eens gelezen maar op woord van de moeder geloofd door de politie, nu heb ik gelezen dat na 6 maand oma kan voogdij aanvragen en hebben we besloten het kind gwn te gaan halen in zn school... mijn vriendin heeft de voogdij en niemand anders dus kan er toch niets tegen gedaan wworden zolang het kind niets te kort heeft goed onderhouden is niet verwaarloosd word en niet mishandeld word kunnrn ze het dan niet meer afnemen dacht ik zoJac? hoe oud is de moeder en hoe oud bent u?
Nog geen 18 jaar en het huis uit gezet worden?vermoed ik dat de mama van het kindje nog geen 18 jaar is?
Klopt, en enkel rechtbank is bevoegd om iemand uit de ouderrol te zetten.mijn vriendin heeft de voogdij en niemand anders dus kan er toch niets tegen gedaan wworden zolang het kind niets te kort heeft goed onderhouden is niet verwaarloosd word en niet mishandeld word kunnrn ze het dan niet meer afnemen dacht ik zo
de politie van mijn gemeente had het heel goed op met onsAls de politie volgens u iets onwettig heeft gedaan ...briefje naar comité P.
Want van hieruit kunnen we niet oordelen of weten wat er zich juist heeft afgespeeld.
http://www.comitep.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
de dreigementen waren van de tegenpartij afkomstig... maar is nu wel bedaard mijn excusesAls de politie volgens u iets onwettig heeft gedaan ...briefje naar comité P.
Want van hieruit kunnen we niet oordelen of weten wat er zich juist heeft afgespeeld.
http://www.comitep.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar staat dit? Indien nodig om de onmiddellijke veiligheid van uw kind te beschermen, ja, maar anders niet. Voor zaken zoals hier hebben we een dienst die getraind is om waar nodig gepast geweld te gebruiken, nl de politie.iAls iemand anders onrechtmatig uw kind achterhoud, dan mag u alle middelen gebruiken om uw kind terug te halen. Ook met geweld!