Belgie kent bij mij weten geen verplichting voor betaalterminals in zaken.Betaling ; contant
Dit wordt enkel terugbetaald op voorschrift van een arts, dacht ik. Jouw kleinzoon had beter eerst een arts geraadpleegd.Geen enkel bewijs, kreeg toch niks terug van ziekenfonds
Die persoon is onderworpen aan dezelfde belastingwetgeving als jij en ik.Bestaan hiervoor geen regels , hoe geven ze dit aan belastingen aan??? Niet??
Vragen wat men wil? 50€ lijkt mij een heel normaal tarief, miljonair gaat die persoon daar niet van worden. Moet die persoon gratis werken volgens jou?Wat zijn de regels voor zulke beroepen, of mag men vragen wat men wil , en doen wat men wil???
Neen, zwartwerk is als hij dit niet aangeeft bij de Fiscus, en dat kan u onmogelijk weten.Dus bestaan wettelijke regels en zelfs documenten. En dan zegt men dat dit allemaal normaal is. Is dus niet. En waarom ik die vraag nu stel is omdat er fouten gemaakt zijn . Doch er bestaat niks om te bewijzen dat men ook maar 1 gesprek of sessie heeft gehad momenteel. Bij een betalingsbewijs was dit er wel. En dit kan wel een rol spelen in een eventuele rechtszaak naderhand. En bovendien blijft het zwartwerk zo mi.
Dit Is enkel waar sinds het Bologna decreet. Vroegere graduaatsopleidingen zijn gewoon overgegaan naar Bachelor opleidingen en mogen ook de titel van Bachelor voeren. De TS spreekt nergens over de leeftijd van die persoon en dus is het onmogelijk om hier te achterhalen of dit een HBO5/graduaat of Graduaat/Bachelor is. Zie eerlijk gezegd ook de relevantie niet in en waarom die geen 50€/uur zou mogen vragen. De schrijnwerker die een tijdje geleden werken bij mij uitgevoerd heeft vraagt datzelfde tarief.een graduaat orthopedagoog is geen bachelor orthopedagogie....een graduaat is in feite het vroegere HBO5-diploma dat je kan halen na een 6e technische of beroepsopleiding voordat je een bacheloropleiding volgt. £Persoonlijk zou ik daar niet voor kiezen om een kind daar therapie bij te laten volgen, want in feite is dat slechts een tussenstap in de opleiding.... Dat een bachelor orthopedagoge dus zo'n tarief vraagt, klopt wel. Maar een graduaat?