Gisteren heb ik iets raars tegen gekomen.
Verleden week telefoneert er iemand naar mij,hij beweerd dat hij van me dochters school was waar ze reeds een jaar van weg is,hij vroeg als het mogelijk was om een kleine enquete te komen doen over de tevredenheid van de school van toen ze er nog ging.Nu ik had daar geen probleem mee en we maakte een afspraak zodat hij kon langskomen.
Dus gisteren kwam hij langs,was me verbazing groot toen hij me plots vroeg hoeveel ik moest betalen voor me gsm-internet-telfoon elektriciteit,ik zei diekt pardon wat heeft dat met de school te maken.Dan zei hij ik heb een schoollijst gekregen van de school wel een oude lijst.
Nu vraag ik mij af kan dat zomaar dat een school een lijst aan iemand heeft die vreemd is(zijn zoon zat daar ook op school),ik ben daar niet mee gedient en zou graag de school willen aanspreken want ik ben daar niet mee gedient dat zij zowel me adres-gsmnr-vaste telefoon zomaar doorgeven aan een derde en dan nog met de smoes van het gaat ivm de school terwijl dat niet waar was maar om een verkoop te doen van eufonie.
Ik ben op me tenen getrapt door zoiets en zie me ook genoodzaak om die school inte lichten want ik vermoed dat de school michien ook niet weet wat er aan de hand is.
Nu ik heb van de persoon wel zijn naam adres gsmnr.
Wat hij wilde iets bij mij verkopen maar toen ik zei dat ik zoiets niet alleen beslis drong hij nog aan maar tenslotte heb ik gezegt als je me telefoonnr geef neem ik kontakt met je op na dat ik het besprohken heb.Dan was het nog maar mevr moet je dat bespreken voor 15 euro abonement op je gsm waarbij je 2400 min gratis krijgt om te bellen.
Een geluk heb ik het niet gedaan want nu betaal ik nog minder voor me gsm en heb ook 2400 min gratis bellen.
Zijn er michien nog lezers die zo een persoon aan de deur gekregen heeft met als smoes het is voor de school.