Hoi,
Weet eigenlijk nie hoe ik hier juist zit maar enfin. Hier is mijn verhaal en weten jullie soms raad voor mij.
Ik ken iemand uit mijn familie die een meisje 2 maand en half heeft leren kennen. Het klikte goed tussen hen en ze was plots zwanger van hem na de eerste keer sex te hebben gehad. Nu zijn ze uit elkaar en we willen zo veel mogelijk info over hoe het nu verder gaat over de rechten en plichten van de vader.
Hij heeft het kindje nog niet herkend omdat hij niet 100% zeker is dat het zijn baby is. Wanneer kan hij een DNA test eisen? Hoe lang kan dat duren als de baby geboren is tegen dat ze een DNA test mogen doen? Kan dat al terwijl ze nog zwanger is? Hoeveel koste dat allemaal?
Kan zij onderhoudsgeld eisen van hem zolang hij het niet heeft erkend?
Hoeveel kan dat zijn ongeveer in geval van dat hij wel moet betalen?
Kan hij de baby eisen als hij het wel erkend, alhoewel dat zij dat niet gaat willen. Hij heeft vast werk en zij nie.
Zij bij haar moeder in een piepklein app. Waarvan dat haar moeder op de zetel slaapt, zij in haar moeder haar bed en haar broer in zijn kamer.
Terwijl hij ook wel nog bij zen ouders en dat hij wel een extra kamer heeft voor de baby.
Denken jullie dat het beste is om met een advocaat te beginnen?