1 jaar geleden heb ik een mondelinge aanvaring gehad met de voorzitter van de voetbalclub van mijn zoon.
Mijn zoon voetbald daar al 11 jaar ,ik heb door deze aanvaring een verbod gekregen voor onbepaalde tijd ,wat uiteindelijk levenslang is geworden .Ik mag nooit meer naar mijn zoon gaan kijken ,ook niet meer in de kantine komen ,er zijn contacten geweest via mail en aangetekende brieven ,maar de voorzitter blijft bij zijn standpunt .Ik ben mond dood gemaakt .Politie lacht zich slap om zoiets ,ik ben 52 jaar, vrouw nog nooit enige aanvaring gehad met wie dan ook .De voorzitter staat bekend om geen tegenspraak te dulden ,en ik ben recht door zee geweest ,wat iedereen denkt van hem heb ik publiekelijk gezegd .Mijn zoon vind t vreselijk ,mama zijn grootste fan ,nooit sloeg ik een wedstrijd over om mijn zoon te zien voetballen.
Als ik het risico wil lopen om toch naar mijn zoon te gaan kijken ,word ik opgehaald door de politie.Het schijnt dat het verbod gelijk staat aan huisvredebreuk ? Ik word behandeld als een crimineel ,wat zijn de plichten van de voorzitter (is tevens ook de baas van de stichting)om mij dit verbod te geven?moet hiervan ook een aangifte bij de politie liggen?.
Er zijn bestuurs vergaderingen geweest ,zonder dat ik enige kans heb gekregen om mijzelf te verdedigen,alles is eenzijdig gebeurd .1 week naar t voorval was de voorzitter bereid om een gesprek aan te gaan met mijn man,maar de voorzitter liet verstek gaan.Dit gebeuren heeft onder de leden veel teweeg gebracht,er is zelfs iemand geweest die een hyves had opgericht ...steun Tineke terug naar de voetbalclub,hier werden vele boekjes geopend over de voorzitter waar ik helemaal buiten stond.Een paar maanden terug kreeg ik een telefoontje van de wijkagent met de mededeling dat er een einde aan moest komen aangevraagd door de voorzitter en of de wijkagent wilde bemiddelen,dit was achter af niet de bedoeling geweest want hij wilde alleen maar dat de hyves verwijderd zou worden anders moest de politie uit gaan zoeken via het ip adres wie hem opgericht had,anders zou de persoon aangeklaagd worden voor oproer kruierij.Het is gewoon te gek voor woorden ik sta met mijn rug tegen de muur,kan dit zomaar?.
Hopelijk kan iemand mij advies hier over geven
b.v.d.
Tineke