persoon laten verwijderen van domicilie

carolien
Topic Starter

persoon laten verwijderen van domicilie

#1 , 01 sep 2009 15:04

ik woon wettelijk samen met mijn vriend. Mijn vader baat in het buitenland een B&B uit met zijn vriendin. Gemakkelijkheidshalve hebben zij zich laten domicileren op ons adres . Nu is die relatie ten einde en zij wil geen stappen ondernemen om zich ergens anders te laten domicileren. Ik aan de andere kant wil niets meer met haar te maken hebben. Wat kan ik doen om haar van ons adres te laten verwijderen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
artemis

#2 , 01 sep 2009 16:27

Je kan haar ambtelijk laten schrappen maar let wel op dat er dan met je vader niet hetzelfde gebeurt.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 01 sep 2009 19:28

normaal een babbel met de kwartierinspecteur waarin gemeld word dat betrokkene niet meer bij u woont.
U had geen van beid ebij u moeten domiciliëren - dienst bevoliking had dat NOOIT mogen toelaten.
Er bestaat nl de mogelijkheid om een referentieadres te nemen in belgië waar al uw post en officiele stukken toekomen - ZONDER dat je ooit een probleem kan krijgen met vb een deurwaarder.
Dan is alles perfect wettig geregeld zonder dat er achteraf problemen kunnen komen.

Reclame

Terug naar “Andere”