Ik en mijn vrouw & kind wonen nog steeds bij onze ouders omdat we een probleem nog niet hebben opgelost. Wij werken in de zaak bij onze ouders maar kunnen er niet aan uit hoe we later een huis kunnen afbetalen en ook nog eens de zaak kunnen uitbetalen aan mijn 2 broers en 1 zus (als ouders later sterven word dat gebouw ook verdeeld en dus moet ik ze betalen om het te kunnen behouden).
Weet iemand hoe we dit kunnen oplossen want momenteel zie ik het echt niet zitten :/
Kan iemand in de tussentijd ook een opsomming geven van alle maandelijkse en jaarlijkse kosten waarmee ik rekening moet houden indien ik een huisje zou kopen (zeer klein dan wel want ik heb namelijk weinig geld en zoals ik al zei, een lening afgaan durf ik niet als ik nadien onze zaak niet kan kopen want als zelfstandige is dat de doodsteek). Ik zou jullie zeer dankbaar zijn als je me met deze vragen kon helpen zodat we eindelijk eens vooruit kunnen. Ik heb deze vraag al op vele plaatsen gesteld maar ik krijg nooit een volledig antwoord (niemand lijkt tijd te willen maken).