doodsbrieven

bjornesto
Topic Starter

doodsbrieven

#1 , 07 apr 2010 20:55

Ik heb sedert een paar jaren ruzie met mijn familie zowel ouders zus en grootouders.

Mijn zus is de oogappel van de rest van de familie ook al heeft ze criminele feiten begaan, prostitutie, witwas praktijken en oplichting.

Nu zou ik graag hebben aangezien ik daar toch ruzie mee heb om te laten weten dat ik niet op deze doodsbrief wil moest een van hen overlijden

Wat kan ik hiertegen doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wolf2

#2 , 08 apr 2010 19:31

Niets. Iedereen maakt een doodsbericht naar keuze; er kunnen er meerdere/verschillende zijn voor één overlijden.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 09 apr 2010 17:58

bij mijn weten is prostitutie op zich zelfs niet strafbaar.

Reclame

bjornesto
Topic Starter

#4 , 14 apr 2010 18:56

prostitutie dat weet ik niet maar wel als je u handelsactiviteit in een pand verricht dat je huurt waarvan de huurder niets afweet ook al is u hoofdverblijfplaats ergens anders wel strafbaar is

roharro
Juridisch actief: Ja

#5 , 14 apr 2010 19:04

prostitutie dat weet ik niet maar wel als je u handelsactiviteit in een pand verricht dat je huurt waarvan de huurder niets afweet ook al is u hoofdverblijfplaats ergens anders wel strafbaar is
De plaats waar men gedomicilieerd is niet noodzakelijk dezelfde als die waar men zijn beroepsactiviteit uitoefent. Dat is zeker niet strafbaar.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#6 , 15 apr 2010 18:03

Strafbaar is iets waar de wetgever zegt dat het openbaar ministerie de belangen van de maatschappij moet verdedigen.
Wel contractuele overeenkomsten vallen daar niet onder. Parket en dus ook de politie houden zich daar niet mee bezig.
(PS er zijn wel uitzonderingen van het ogenblik dat er bedrieglijk opzet kan bewezen worden EN nadat alle burgerlijke middelen gebruikt zijn door partij)
Anders seponeert het parket zo wie zo - laat staan dat de officier van dienst functioneel beheer bij politie de zaak zou hebben doorgestuurd.

Terug naar “Andere”