#7 , 03 okt 2006 09:38
Sperwer
ik hou van mijn ouders, want in mijn ogen zijn dat mijn grootouders. Zij hebben mij uiteindelijk opgevoed. Het was niet realiseerbaar dat de regeling uitgesproken door de rechtbank werd uitgevoerd. Mijn vader en mijn grootouders (ouders moederszijde) woonden ver uit elkaar (ong 50 km). Mijn vader was verpleger en had veel nachtdiensten. Daarom hebben zij onderling afgesproken dat ik in de week bij mijn bomma en bompa was en het ene weekend bij mijn vader en het andere bij mijn moeder.
Waarom ik het document wil inzien heeft een persoonlijke reden. Laat ons zeggen dat ik niet gewenst was bij mijn moeder (en nog steeds niet) maar zij laat wel duidelijk blijken dat ik later voor haar financieel zal kunnen opdragen (als ze in een rusthuis zou terecht komen). Nochtans verdient zij genoeg centjes (is directiesecretaresse), maar ze heeft een groot gat in haar hand.
Aangezien zij nooit ??n frank/euro aan mij besteed heeft (alles werd betaald door mijn grootouders: school, kleding, dokterskosten, eten ...), wil ik nu voorkomen dat ik dat wel zou moeten doen.
Ik denk dat die uitspraak mij hierin zal kunnen helpen.