vonnis

Nedda
Topic Starter

vonnis

#1 , 17 aug 2010 11:15

Ik ben begonnen orde proberen te scheppen in mijn administratieve chaos. Moeilijke persoonlijke omstandigheden hebben gemaakt dat ik me wat afgesloten had van de buitenwereld, brieven werden ongeopend in een kast gekeild. :oops: :oops:
Ik vind nu een vonnis terug uitgesproken in februari. Het gaat om een bedrag van ongeveer 1400 euro (gerechtskosten inbegrepen), te betalen aan electrabel. Al geruime tijd heb ik een budgetmeter, dus geen contract meer met electrabel. Ik veronderstelde dat alles betaald was toen dat contract opgezegd werd. Voor die achterstallige bedragen heb ik nooit een aanmaning gekregen, onmiddelijk rechtszaak. In februari dus, sindsdien niks meer van gehoord (of teruggevonden). Neem ik nu best zo snel mogelijk contact op met electrabel? :? Voel me zo onnozel, 't is al zes maand geleden..

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 aug 2010 19:22

ik denk dat dat idd het beste is

Reclame

Terug naar “Andere”