terugvorderen van meubilair

baspat
Topic Starter

terugvorderen van meubilair

#1 , 27 dec 2010 17:38

ik was samenwonend met mijn ex vriend maar wel niet gedomicilieerd op zijn adres. een commando van mijn meubelen was opgemaakd zodat deze in mijn bezit bleven daar hij serieuse problemen heeft met kredieten
Nu laat hij mij toe mijn meubelen terug te gaan halen maar alleen, indien ik mijn zoon mee neem bedreigt hij de politie te roepen. Het is voor mij alles alleen te dragen twee verdiepen lager , ik kan het wel tot voor de deur van het appartement brengen maar geen twee verdiepingen dragen naar beneden.
Kan dit echt niet anders op een wettelijke wijze.
dank u vriendelijk voor het spoedig antwoorden

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 dec 2010 20:00

dreigt hij de politie denk ik.. wel hij moet niemand anders binnenlaten.
Maar laat de politie maar komen die zullen dan toezien of er 'iets' of beter 'niets' zal gebeuren. Voor hen komt het eropaan dat het 'vredevol gebeurd.
Mag je andere mensen meebrengen om te verhuizen een firma vb??

Creatief

#3 , 29 dec 2010 15:52

Onze dochter was wel gedomicileerd op hetzelfde adres. Om haar meubelen op te halen, werden wij, maar ook de kandidaat-kopers geweigerd om haar eigen huis te betreden. Toekomstige schoonpa (gelukkig is hij dat niet geworden) belde ook de politie op. De politie was de hulp van onze dochter, kandidaat kopers van de meubelen en van ons.
Politie gaf het bevel tot verkoop van de meubels en zowel kopers, mijn dochter en ons toe te laten tot het huis. Politie is gebleven tot mijn dochter al haar spullen had en tot de kantdidaat-kopers hun meubelen in hun bestelwagen hadden geplaatst.
Laat hem maar bellen naar de politie: het zal met veel vrede worden opgelost!

Reclame

baspat
Topic Starter

#4 , 28 apr 2011 20:30

alles is zo verlopen met behulp van politie en derden
kreeg alles terug, kreeg hulp voor het dragen van mijn meubelen en onder toezicht
dank aan iedereen voor de nuttige antwoorden

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 28 apr 2011 20:37

Graag gedaan :D

Terug naar “Andere”