Wat kan ik doen?HELP ME!

sami5
Topic Starter

Wat kan ik doen?HELP ME!

#1 , 07 feb 2011 01:02

Ik ben een moeder van een 7jarige zoon.Ik woon samen met mn zoon bij mn ouders.De vader van mn zoon komt enkel zn zoon zien wanneer het hem uitkomt,en betaald al ruime tijd geen alimentatiegeld mee
Nu ben ik van plan om naar het buitenland te verhuizen en mn zoon achter te laten bij mn ouders,waar gij gewend is om te zijn.Kunnen mn ouders het recht krijgen om ervoor te zorgen? Hoe gaat dat met de mutualiteit enzo?.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 feb 2011 15:46

Is er een vonnis inzake onderhoudsgeld en omgangsrecht?
Ga eens langs de sociale dienst van het ocmw
Uw ouders hebben nl geen ouderlijk gezag dus moet dat ook geregeld worden anders neem de vader de zoon gewoon mee.
Idd ook eens langs de mutualiteit gaan ... gaat u werken in het buitenland??

sami5
Topic Starter

#3 , 08 feb 2011 00:12

Ja er is via t gerecht vastgelegd dat mn ex een maandelijkse bijdrage moet geven voor zn zoon,en hij mag zijn zoon komen bezoeken wanneer hij kan. Voor t bezoekrecht heb ik geen enkel probleem,van mij mag hij zn zoon zien. Het is enkel dat ik wil,dat mn zoon bij mn ouders blijft.Mijn zoon is het inmiddels gewend en vielt zich goed bij mn ouders, en hij heeft er zn vriendjes en school. Ik wil naar het buitenland vertrekken om er een nieuw leven te beginnen,maar dan moet ik officieel uit Belgie verhuist zijn. Daarom wil ik alles regelen opdat mn zoon geen moeilijkheden ondervind door mij. Zou er mij iemand raadt kunnen geven?Wat zou ik kunnen doen?
Alvast bedankt

Reclame

Terug naar “Andere”