men zoon is vertrokken uit het huis in april en wordt pas in juni 18jaar, hij is nog schoolgaande want zit nu in het 5de middelbaar
zijn adres staat van eind april nu ook bij die grootouders, men vraag is nu het volgende
die grootvader trekt ziekengeld dus werkt niet kan hij zo maar een jongere inhuis halen?
zij wonen op een appartement met een slp, men zoon slaapt in de living in een zetelbed kan dit zo maar?
naar waar gaat nu zijn kindergeld?
moet men ex man nu alementatiegeld betalen aan de grootouders?
zal men zoon nu zijn eigen ziekenboekje hebben of blijft hij op dat van mij staan?
en wij als ouders voor wat zijn wij nog verantwoordelijk?
ik heb al overal gelopen, clb , jeugdzorg, jeugdhuis , politie enz, niemand kan mij een duidelijk antwoord geven op al men vragen
is heel moeilijk om te zien hoe je zoon in zijn ongeluk loopt en je kan er als moeder niks aanveranderen omdat hij de leeftijd van 18 jaar bereikt
hij mag alles bij die grootouders, zit 5 op de 7 dagen op cafe, spijbelt van school,, ze schrijven ziekte briefjes voor geven hem alles wat hij wil ook geld natuurlijk
en ik als moeder die wordt dan uitgescholden van de grootvader en men eigen zoon, die wil namelijk niks meer te maken hebben met mij , zegt altijd maar dat hij me zal vinden en dat ik een mes in men rug mag verwachten letterlijk en dat hij me zal wurgen met zijn eigen vuist
ik ben totaal op en leeg door heel die situatie, je eigen kind die je haat omdat je regels stelt in huis zoals , kamer opruimen en geen cafe tijdens de week
wie kan mij raad geven aub?
alvast bedankt