Hallo,
Ik ben 24, ik werk fulltime voor de stad Antwerpen en woon nog thuis met mijn moeder en broer.
Ik heb laatst weer eens woorden gehad met mijn moeder, heb 2 weken geleden navelpiercing laten steken (tegen haar wil), maar heb dit eerlijk gezegd en ze was er overheen (dacht ik).
Enkele nachten geleden ben ik uit geweest en had dit ook aan mijn moeder verteld vlak voor ze ging slapen. Ik ben uiteindelijk bij iemand blijven slapen, maar heb wel een smsje gestuurd naar mijn moeder om te verwittigen.
De volgende ochtend als ik thuis kwam, was ze razend. Ze zei dat ik 'als een dief in de nacht' was vertrokken, zonder iets te zeggen en dat ze dat beu is, en dan begon ze terug over mijn piercing.
Nu is het al enkele dagen beeld zonder klank en ze vertelde mij dat ik maar moest zien dat ik tegen 1 juli van dit jaar verhuis, want dan zet ze mij gewoon op straat.
Mijn vraag is nu, kan ze dat doen voor zo'n banale ruzie? Ik heb niets strafbaars gedaan en betaal nota bene 300 euro in de maand voor kost en inwoon, dus ze kan niet zeggen dat ik op haar kap leef.
Kan er mij iemand raad geven aub, bedankt alvast.