Adres

NijntjeBrugge
Topic Starter

Adres

#1 , 20 nov 2014 17:59

Beste Leden

Graag uw advies bij het volgende;

Mijn hoofdverblijfplaats 'domicilie' staat nog thuis. Dit is al 4 jaar zo. Nu zit het zo dat ik een studentenkot huur. Hierop kan ik mijn domicilie niet zetten.

Na 4 jaar wensen ze dan ook thuis niet meer verantwoordelijk te zijn en vragen ze dus mijn domicilie te verzetten. Alleen kan dit niet op mijn kot. Het gaat daar over een jaarcontract.

Eerste vraag: wat zijn de fiscale en andere gevolgen voor de leden thuis dat ik nog thuis gedomicilieerd ben?

Tweede vraag: wat moet ik nu doen om mijn domicilie te verzetten en naar waar? Dit kan niet thuis en ook niet op het studentenkot.

Bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 nov 2014 22:45

Waarom willen ze u thuis weg als student is dat toch geen enkel probleem om daar ingeschreven te zijn.
Ook qua voordelen....

artemis

#3 , 21 nov 2014 09:48

Ben je dan nog student?

Reclame

ddanck
Contacteer: Website

#4 , 21 nov 2014 10:11

Waarom willen ze u thuis weg als student is dat toch geen enkel probleem om daar ingeschreven te zijn.
Ook qua voordelen....
Tenzij hij regelmatig werkt, waardoor de ouders onder andere de kinderbijslag en het voordeel van een persoon ten laste verliezen.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Terug naar “Andere”