mijn echtegenoot heeft al sinds haar kindertijd geen contact meer met haar biologische vader mogen hebben van haar moeder .
toch heeft zij steeds de hoop blijven koesteren hem op dag te vinden .
nu ben ik al 3 jaar samen met haar intensief aan zoeken maar zijn we ons laatste aanknoping punt kwijt en te einde raad .
wij zijn naar onze eigen gemeente geweest maar kregen geen info en stuurde ons naar de gemeente brussel wat natuurlijk groot is ook daar kregen we te horen dat ze aangezien de privacy geen info konden geven !
na zelf op zoek te gaan via sociaal media hebben we niets gevonden aangezien het om een familienaam gaat die vrij uitzonderlijk is op de manier dat hij geschreven wordt namelijk christiaen zijn er weinig mensen die deze naam dragen maar in de witte gids kwamen wij 3 tal weken terug een naam tegen en dit zou een adres in brussel zijn we hebben 3 weken lang dit nr op elk mogelijk uur van de dag gebelt maar zonder reactie zijn 2x ter plaatse geweest en ging om een bulding waar we de naam NIET terug vonden op bel of bus maar toch was er een telefoon van belgacom beschikkbaar in het gebouw en op naam maar sinds gisteren bestaat dit nr niet meer als je er naar belt dus heb ik meteen 1207 gebelt met de vraag of er adres wijziging was maar daar weten ze van niets ook als hij van provider is veranderd wordt je niet meer standaard opgenomen in de witte gids enkel als je hier om vraagt wel .dus nu zijn we opnieuw alle hoop kwijt en vroegen wij ons af waar we nog kunnen doen of terecht kunnen ?
we zijn te rade geweest bij advocaat maar kregen te horen dat het starten van onderzoek wat in houde dat hij ging kijken voor adres en brief zou richten met de vraag om ons te contacteren 250€ zou bedragen wat 1 voor ons financieel onmogelijk is aangezien we ook nog mentale gehandicapt dochter hebben die financieel groot deel van ons budget eist .nu zou willen weten is er nog mogelijkheid of weg om als nog haar vader te vinden die financieel haalbaar is ?hartelijk bedankt voor het begrip .