kosten geding+ rpv+alles

trieste vader
Topic Starter

kosten geding+ rpv+alles

#1 , 10 sep 2015 15:08

Mijn ex had in haar verzoekschrift staan dat alle kosten voor mij zouden zijn. Rechter moest er nog over oordelen. Zij heeft mij laten weten dat we misschien nog eens terug naar rechtbank moeten voor financiele zaken. Heeft er iemand een idee wat de totale kosten zijn ? Mevrouw van de griffie van burgerlijke (familie was gesloten) zei aan de tel over de duizend euro?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma

#2 , 17 sep 2015 14:27

Een RPV wordt zelden tot nooit uitgesproken in de familierechtbank, enkel wanneer er sprake is van een geding dat sowieso vermeden had kunnen worden of wanneer een partij het 'em echt uithangt'.
Als ik mij niet vergis, heeft jouw ex zélf het geding gestart en denk ik dat je je hierover ECHT geen zorgen moet maken.

trieste vader
Topic Starter

#3 , 17 sep 2015 15:16

Nee inderdaad eergisteren met men ex gebeld die zei dat het iets van een 290 euro zou zijn en is uitgesproken gedeeld door 2.

bedankt voor je reactie.

Reclame

Terug naar “Andere”