-Heb ik dan recht op een uitkering? Ik heb alvast nu geen recht op dop, omdat ik zelf mijn ontslag heb gegeven. Maar er is mij altijd gezegd dat wanneer je daarna minimum 4 weken doorlopend met interimcontracten werkt, je bij het einde van de opdracht, wél terug recht zou hebben op een uitkering. Maar geldt dit ook voor deeltijds werk?
-En hoe wordt deze uitkering berekend? Is dit dan op het laatste brutoloon van de job bij het interimkantoor?Aangezien dit slechts deeltijds is... Of krijg ik effectief terug de uitkering van bij mijn eerste aanvraag in 2009?
- Beland ik dan in mijn "2de periode" van mijn werkloosheidsuitkering? Of is mijn eerste dan verlengd met het aantal maanden dat ik vanaf maart 2010 terug ben beginnen werken (ook al ben ik dan een poos ziek geweest)
Sorry, het is een hele boterham. Maar het is allemaal zo'n vaag iets voor mij, dat ik hoop dat jullie me een beetje wegwijs kunnen maken. Het is niet de bedoeling om te gaan doppen en te profiteren van het systeem. Ik wil gewoon de zekerheid dat ik, als ik geen vast werk zou vinden na die tijdelijke interims, toch op iets kan terugvallen. Heb al ontzettend veel gesolliciteerd, maar helaas zonder resultaat. Ik vind het niet erg om tijdelijk te gaan poetsen. Maar het is niet iets dat ik fysiek jaren kan volhouden. Ik hoop, net als zovelen, gewoon iets te vinden waarvoor ik uiteindelijk gestudeerd heb