verpleegkunde studeren met werkloosheid

stefke10
Topic Starter

verpleegkunde studeren met werkloosheid

#1 , 24 jan 2011 19:27

Beste

Studeer nu momenteel voor verpleegkundige a1 en ben gehuwd en twee kleine kindjes heb deze studies onderschat en het valt me heel zwaar omdat kindjes ziek worden snachts met hen wakker en het huishouden en ik dat constant huil en stress en prikkelbaar verwaarloos men man en kids.
Heb voor deze opleiding via rva een vrijstelling gekregen wordt nu door de huisarts gevolgd omda ik niet kan slapen van stress en men toestand word er ziek van wil het maar kan het niet aan dat maakt me zo gefrustreerd.
Zou de rva moeilijk doen als ik de vrijstelling stopzet omdat ik zo niet verder kan.
Hoop dat u me zo snel mogelijk kan helpen.
Groetjes

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pieter10

#2 , 25 jan 2011 11:42

ik zou met een verklaring van de huisarts al eens tot bij de rva gaan en zien wat ze kunnen doen. Indien ze niet willen meewerken, dan bijt je door.

stefke10
Topic Starter

#3 , 25 jan 2011 11:49

heb de rva opgebeld en ze zeiden dat de vrijstellinjg gewoon onderbroken wordt en dat er geen santionering gebeurt buiten dat ik geen recht meer heb op vrijstelling tenzij de dokter een attes geeft door ziekte dat is hier wel het geval dit alleen nodig indien ik later studies wil herpakken klopt dit
groeten

Reclame

pieter10

#4 , 25 jan 2011 11:52

ik denk het, maar ben eerlijk gezegd niet 100 % zeker...

Terug naar “Werkloosheid”