#1 , 31 okt 2012 10:48
Alé, tot de 3e keer toe een brief gkregen van m'n syndicaat.. 1e keer bijna 200euro teveel uitbetaald vorig jaar, 2e brief over de 200euro teveel uitbetaald voor een andere maand waar ze mij raar maar waar nog niet mochten uitkeren als alleenstaande met gezinslast (blijkbaar zo eerste maand na moederschapsverlof..), nu een 3e brief, weer keer zoveel terubetalen van nog een andere maand, reden: FOUTIEVE BEREKENING.. Als mensen geen miserie hebben, dan zullen ze ze anders eens in de miserie steken. Bel naar mijn syndicaat, wordt eerst in wacht gezet, dan gevraagd om vrijdag terug te bellen (zouden ze brug dan niet maken?). Bel ik naar de RVA om eens te horen of fout bij hen of m'n syndicaat ligt, wordt ik daar weer 10min in wacht gezet.. Tprobleem is dat ik het zelf niet kan uitrekenen elke maand om te dubbelchecken of het correct is want das heel ingewikkeld berekensysteem doordat ik halftijds werk maar wordt bijgepast navenant m'n uren.. Het simulatiesysteem op site rva, waar je het kan op uitrekenen werkt ook al 2 jaar niet... LEUK!!