BESCHIKBAARHEID VOOR DE ARBEIDSMARKT SWT

EDDIEVER
Topic Starter

BESCHIKBAARHEID VOOR DE ARBEIDSMARKT SWT

#1 , 21 jan 2015 14:44

Ik ben sinds 2012 op 56jaar in swt 40 JAAR LOOPBAAN
Er was voor mij wel een vereiste dat ik niet meer beschikbaar moest zijn voor de arbeidsmarkt, want mijn goed loon en alle voordelen die ik opgebouwd had na 33 jaar in dat bedrijf opgeven voor bij een andere werkgever te gaan werken daar was ik zeker niet voor te vinden, nu van af dit jaar met de nieuwe wetgeving swt MOET IK TERUG BESCHIKBAAR ZIJN MAAR DAT WAS DE AFSPRAAK NIET waarom dan alles opgeven? dat doet ge dan toch niet EN DAT WILDE IK NIET Ik neem dat op als contract breuk WAT kan ik daar tegen doen want dat was de afspraak niet.

Groeten E.V.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 21 jan 2015 14:57

Een wet is geen contract bij mijn weten, de regering kan dat eenzijdig aanpassen.

Chaccamacca

#3 , 21 jan 2015 18:11

De regering kan alles eenzijdig aanpassen en de gewone werkmens is weeral de dupe.40 jaren gewerkt en begonnen op uw 16 jaar, ik vind dat genoeg. Als iedereen in België 40 jaar zou werken dan waren er minder problemen.

Reclame

Terug naar “Pensioenen”