Gisteren ben ik voor de eerste keer staande gehouden door een anonieme wagen van de politie op men moto.
Ik was hen gekruist en ze waren gekeerd omdat ik hun opviel door men snelheid.
Nu was dat een baan van 70 waar tegen het einde een flitspaal staat en waar daarna de bebouwde kom begint, dus voor een meting waren ze denk ik al te laat omdat ik al aan het remmen moet zijn geweest eer ze waren omgedraaid.
Door een omleiding moest ik daar rondrijden en heb ik een omleidingsbord gemist en ben ik over een onverhard zandpad gereden.
Eens ik terug op asfalt was en wist waar ik was ben ik op een baan van 70 vlotjes opgetrokken om iets later me rustig te laten uitbollen en afremmen om men motor omdat ik in de bebouwde kom zat en er ook een flitspaal van 50 aankwam.
Eens aan de flitspaal hebben ze hun lichten en sirene opgezet en ben ik aan de kant gezet.
Ze zeiden tegen mij dat ik 110 reed in de bebouwde kom. Wat me nu nogal raar leek omdat ongeveer 400m van het bebouwde kom bord een flitspaal staat.
Ze zeiden ook dat ze wel rekening hadden gehouden met het feit dat er geen mensen rondreden, en ik heb eigenlijk alleen maar rechte baan gehad(geen bochten of niets).
Nu hebben ze mijn rijbewijs niet ingetrokken en ook geen pv opgesteld ter plaatse.
En ik was nogal geschrokken door het hele gebeuren en ben precies de helft van wat is gezegd gewoon vergeten, heeft iemand van jullie een idee wat er me nu staat te wachten?