Zij kunnen toch niet rieken dat jij al of niet in het bezit bent van een wagen. Moet de jeugd van tegenwoordig dan voor alles bij het handje worden gehouden.Als ik dit zou geweten hebben kon ik dit in orde brengen. Ik had dan gehoopt dat de gemeenteambtenaar mij dit zou zeggen als ik kom voor een adreswijzing.
Maar als niemand mij hier informatie over geeft kan ik dit toch niet weten?
Ik ben nog maar 25 jaar en heb nog niet alle (levens)ervaring als een 40-jarige.
Idem als mensen die rondrijden met een verlopen keuringsbewijs, en afkomen met het excuus dat ze geen uitnodiging gekregen hebben van GOCA. Regel is hier: 't feit dat die gemeenteambtenaar je er niet van verwittigd heeft, geeft jou nog geen blanco vrijgeleide om niet in regel te zijn.Als ik dit zou geweten hebben kon ik dit in orde brengen.
Ik had dan gehoopt dat de gemeenteambtenaar mij dit zou zeggen als ik kom voor een adreswijzing.
Men wordt geacht de wetgeving te kennen, en te respecteren.Maar als niemand mij hier informatie over geeft kan ik dit toch niet weten?
Ook je leeftijd is geen excuus.Ik ben nog maar 25 jaar en heb nog niet alle (levens)ervaring als een 40-jarige.
Mijn post was inderdaad een reactie op de openingspost.TS reed ongeveer 50 Km/Hr te veel = dus 170 Km/Hr als ik goed kan tellen (herlees openingspost)
50 km/u op de teller kan misschien nog net voor een minnelijke schikking. .