Dronken rijden (vader)

thomasvr
Topic Starter

Dronken rijden (vader)

#1 , 28 nov 2015 17:50

Hallo

Mijn vader heeft lang een drankprobleem gehad sinds enkele maanden is hij ervan af.
Ik zit op kot en zie hem dus nog weinig ik heb van mijn broer gehoord dat hij positief heeft geblazen (heb hem moeten beloven hem er niet over aan te spreken).

Volgens mijn broer is zijn rijbewijs een week ingetrokken geweest dat is dus jammer genoeg de enige hint die ik heb.

Mijn vraag is wat de gevolgen hiervan kunnen zijn? (van best tot worst tot waarschijnlijk scenario?) Het zou tot een jaar kunnen duren (nu dus nog een maand of 8-9) tot hij weet wat de gevolgen zijn.

Wil er nog aan toevoegen dat hij geen ongeval of iets dergelijk heeft gehad en dat hij ook zeker niet heeft tegengewerkt of lastig heeft gedaan, ondanks het stereotype van een alcoholieker is hij de vriendelijkste en rustigste man die ik ooit heb geweten (ook wanneer hij gedronken heeft).

Alvast bedankt.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding