Heb ondertussen bericht van de vlaamse ombudsdienst dat er overleg met De Lijn komt om een aantal dingen uit te klaren. Ook ben ik doorverwezen naar de interne dienst van De Lijn aangaande de gebrekkige communicatie en gebrek aan transparantie. Heb dus daar mijn beklag nogmaals gemaakt.
Ik ben ook terugverwezen naar de dienst van De Lijn, maar dat kan natuurlijk niet voor een ombudsdienst / overheidsdienst die de burgers moet informeren ... uitgerekend over die Lijn !
Begint zowat op KAFKA te lijken. Ik krijg nu van de interne communicatiedienst van De Lijn bericht dat ze mij niet mogen informeren om Juridische redenen en dat alle communicatie via de dienst Boetes moet gaan.
Dus samenvattend:
1) ik neem contact met de dienst "boetes" die mijn vragen negeren
2) ik neem contact met de ombudsdienst die mij doorverwijzen naar de interne communicatiedienst van De Lijn
3) ik neem contact op met de interne communicatiedienst van De Lijn die mij om juridische redenen niet mogen antwoorden en mij doorverwijzen naar de dienst boetes, dus terug naar stap 1.
Lijkt zowat een eeuwige carrousel op die manier....