Ik heb ergens in oktober een schroefset laten plaatsen onder mijn wagen, daarna is de wagen gekeurd en deze was zonder problemen gekeurd en meteen voor 2 jaar ver(weinig km en 3jaar oud maar)
Nu na de keuring heb ik natuurlijk de wagen nog wat gezakt... 1cm wel te verstaan... deze heeft nog vlot een vinger tussen de band en de wielkas... geen extreme tuning fzo ik kan ook perfect over alle vluchtheuvels enz zonder aan 5per uur erover te moeten. er hangt aan de zijkant wel een officele side skirt wat hem er
Wat lager laat uizien dat dat hij is
Nu ben ik tegengehouden van de.politie deze haalden een rolmeter uit zijn koffer en heeft dit na gemeten... de afmetingen kloppen uiteraard niet met wat er op de papieren van de garage staat... 1cm dus... hij heeft wel alle papieren terug gegeven en vertelde mij dat er een waarschuwing verzonden gaat worden en dat ik terug moet naar de keuring ?
Kan ik hier iets anders tegen doen ? Eventueel vragen om te hermeten dat de agennt zijn meter niet correct was fzo ? Zodoende dat ik niet naar de keuring moet ? Dit kost me immers 100 euro fzo... ? En vooral veel tijd...
Graag wat info wat wel en niet kan of mag ?