Laden en lossen

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: Laden en lossen

#16 , 01 okt 2020 21:39

Als u binnen een redelijke tijd terug beneden bent. de vraag is wat is redelijk.
Dochter heeft een PV gekregen omdat ze binnen kleindochter ging halen. Was eerst de auto uit verder gelegen garage gaan halen. Dan autostoel binnen gaan halen en in wagen geplaatst en dan kleindochter opgepakt en naar buiten in wagen gezet.
Kreeg tijd daarna een PV.
Politie heeft ze niet zien laden en lossen en ik heb geen combi of ander voertuig gezien en het was niet de fietsploeg.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#17 , 03 okt 2020 19:02

op het einde laat ik iets licht staan dat ik dan meeneem vanaf mijn parkeerplaats, dat kan dan wel?
Als ik uw vorige posts mag geloven, wordt dat meteen gepikt. Vrij zinloos dus. Lossen is trouwens lossen, niet de trap opdragen.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”