De beste raad vind ik toch die van Etak, onder #6 .
En hou het een beetje rustig misschien ?
Wat is, is.
U kan een oplossing zoeken, of het een beetje erger maken; andere opties zijn er niet.
Hoe bedoel je, je was hier niet van op de hoogte? Als er iemand zou moeten weten of je uw verzekeringspremie al dan niet betaalt hebt, zal jij het wel zijn, niet?Mijn wagen is al een tijdje niet verzekerd , helemaal in het begin was ik hier niet van op de hoogte.
Kan je eventueel eens op google streetview aangeven welke "route" de wagen gedaan heeft van op uw oprit tot achter de woning? Ook als je daarbij op een openbare plaats (daarom niet een openbare weg) gebruikt, moet uw wagen verzekerd zijn. Als je dus bijvoorbeeld langs een reeks garages passeert, heb je al prijs.Eergisteren heb ik de wagen dus naar vanachter verplaatst omdat ik een grote bestelling van de bakker in de vrizeer moest steken en ik niet aan mijn vriezer aan kan buiten via de garage poort .
Dat is geen wettelijke verplichtingU hebt dus opgezegd via uw "verzekering agent" , heeft die u dan niet meegedeeld dat u de plaat stante pede moest terugzenden?
Hij wil geen verzekering meer, als ik het goed begrijp? Of die agent dan al dan niet zijn nummerplaat heeft, speelt dan toch verder geen rol? TS is toch niet meer van plan om met die wagen te rijden.Trouwens, kan die hem niet desnoods aan een andere verzekering helpen ?
Aangezien de TS ook vermeld dat hij "nogal kort van stof" was, zal het verhoor misschien ook dienen voor een aantal andere zaken, maar dit zijn waarschijnlijk off topic hier.Trouwens, kan die hem niet desnoods aan een andere verzekering helpen ?
En, waarop wacht u op eens een advocaat te raadplegen ?