GSM in de auto

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: GSM in de auto

#31 , 30 sep 2014 13:38

@topic starter, gelieve even te laten weten hoe het afgelopen is in de rechtbank. Hier ben ik wel benieuwd naar...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ice-e
Topic Starter

#32 , 30 sep 2014 20:00

Ik zal het topic blijven updaten als er wat meer nieuws is. Het is precies of dit de eerste maal dat dit zich heeft voorgedaan. In mijn omgeving en ook op dit forum heb ik nog niemand gehoord die iets weet van een gelijkaardige gebeurtenis.

afwachten hoe het afloopt....

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#33 , 02 okt 2014 09:45

Dat iemand beboet wordt voor bellen achter het stuur, zal idd al meer voorgekomen zijn. Maar wat uw situatie uitzonderlijk maakt is hoe de verbalisanten de feiten geformuleerd hebben op het PV (waardoor er dus een serieuze kans is dat u vrijgesproken wordt). Ik denk niet dat zoiets al vaak voorgekomen is.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”