Hallo , ik heb eens een vraagje.
Kort samen gevad ik had een verlopig rijbewijs M18 , in maart ongeveer kreeg ik telefoon van de opvang van mijn zoontje , dat hij ziek was met hoge koorsten , ik kon niemand bereiken dus heb ik met mijn vriend ( die op dat moment geen rijbewijs had) mijn zoontje gaan ophalen ,
Ik had nog geen autostoelen ( want zoontje was 5j) dus had ik mijn zoontje zo vastgeklikt met snel snel te willen zijn had ik dus MIJN eigen gordel vergeten aan te doen, toen ik aan het rijden was heeft mijn zoontje zich blijkbaar los geklikt en gaan liggen op de achterbank ( haf dit niet gezien aangezien ik aan het rijden was ) nu ondertussen heb ik mijn vast rijbewijs , ik ben nog nooit moeten voorkomen en heb ook een blanco strafregister , nu gaat deze zaak in kovember voorkomen voor deze feiten , ondertussen heb ik al een advocaat genomen waar ik volgende week mijn afspraak bij heb ( hij heeft het dossier opgevraagd bij de rechtbank) maar waar aan moet ik mij verwachten ? Een boete terrecht natuurlijk ! Ik weet dat ik grote fouten begaan ben ! Maar rijvebod ? Intrekking van mijn rijbewijs? Ik heb mijn rijbewijs nodig aangezien ik met de nacht werk. Ik alvast bedankt